Ontdek de allerbeste versie van jezelf!

Op het Heerbeeck College helpen we je bij het ontwikkelen en benutten van je talenten. Dat doen we met een breed, internationaal aanbod en een unieke manier van leren in een inspirerende omgeving.

Natuurlijk bereiden we je op onze school voor op het halen van een diploma. Maar naast het halen van je diploma vinden we nog veel meer dingen van belang om je goed voor te bereiden op je toekomst. Sociale vaardigheden bijvoorbeeld, je persoonlijke ontwikkeling, het ontwikkelen en benutten van je talenten, burgerschap en je blik op de wereld. Zo ontdek je de allerbeste versie van jezelf.

Op het Heerbeeck College draait het om jou!

De wereld om ons heen verandert razendsnel. Het is daarom belangrijk om je goed voor te bereiden op je toekomst. Ons onderwijs draagt bij aan de kwaliteiten die je nodig hebt om je te kunnen handhaven in een snel veranderende maatschappij en om bij te dragen aan een betere wereld.

Wij helpen je met het ontwikkelen en benutten van je talenten

Pijlers lesprogramma

Ons lesprogramma is internationaal georiƫnteerd. De belangrijkste pijlers van ons lesprogramma zijn:

• Persoonlijke ontwikkeling; we investeren in je persoonlijke ontwikkeling door middel van extra activiteiten: zowel op school als daarbuiten.
  • Leerdoelen; we werken vanuit leerdoelen. Hierbij volgen we het leerproces en de ontwikkeling van onze leerlingen op de voet en sturen we bij waar nodig.
  • Duurzaamheid; we leren je hoe je duurzaam handelt en waarom dat zo belangrijk is.
  • Brede vorming; in de wereld van nu heb je veel meer nodig dan kennis. We focussen vooral op 21st century skills.

Onze school in cijfers

Ben je benieuwd hoe onze leerlingen en hun ouders ons waarderen? Wat ons slagingspercentage is en wat de Inspectie van Onderwijs van ons vindt? Alle informatie over onze school vind je op scholenopdekaart.nl.