Ontdek de allerbeste versie van jezelf op het Heerbeeck College in Best!

Op het Heerbeeck College bieden we onze leerlingen goed onderwijs. Dat is ons hoogste doel! Dat doen we met een vernieuwende en uitdagende aanpak, die in verbinding staat met de omgeving. Maar ook met bevlogen en enthousiaste medewerkers, een interactief en positief leerklimaat en kleinschalige leeromgevingen.

We zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega's

Wil jij ook de allerbeste versie van jezelf ontdekken? Kom dan werken op het Heerbeeck College. Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s!

Ontdek de allerbeste versie van jezelf bij ons op school

Onze vacatures

Het Heerbeeck College maakt samen met het Kempenhorst College deel uit van VOBO.
Hier vind je onze vacatures.

Open sollicitatie

Lijkt het jou leuk om op een van onze scholen te werken, maar is er op dit moment geen geschikte vacature voor je? Stuur dan een open sollicitatie naar Angelique Vervloet, personeelsfunctionaris bij VOBO. Je kunt haar mailen via: sollicitaties@voboscholen.nl

Op zoek naar een stage?

Natuurlijk is het mogelijk om stage te lopen op een van onze scholen. Voor een stage op het Heerbeeck College in Best stuur je je sollicitatie en cv naar Linda van de Wiel via schoolopleider@heerbeeck.nl.

Vermeld in je sollicitatie in ieder geval wat voor soort stage je zoekt (snuffel, werk, onderzoek), welke opleiding je volgt en voor welke periode en omvang de stage is.